ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMENLER

  ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMENLER

İşte pandemi döneminde aksayan dersler için harika çözüm: Özel ders veren öğretmenler!


Birebir ders imkanından faydalanmak için son günlerde özel ders veren öğretmen arayışına giren öğrenci sayısı çoğaldı. Buna paralel olarak nitelikli öğretmen bulup birebir dersten verim alabilmek zorlaştı. Seçenek skalasının geniş olması öğrenciler için avantaj haline gelirken aynı zamanda bünyesinde çeşitli hobiler içinde özel ders öğretmenleri barındıran bir yönlendirici işleri kolaylaştırıyor. Her yaştan bireyin hobilerini devam ettirmekte ve ihtiyacı olan bilgiye yeterli derecede sahip olmakta problem yaşadığını görüyoruz. Evde bulunduğumuz süreçte uğraşlarını aksatmaktan yakınan bir sürü insan var.Sosyal hayata geri dönebilmek ve adapte olabilmek normalleşmenin yeni yeni meydana geldiği şu dönemde bir hayli zor. Danstan müziğe,okul öncesi eğitimden direksiyon dersine birçok eğitim kolu öğrencilerini kucaklamaya hazır halde. 


ÖZEL DERS İMKANI VE AYRICALIKLARI

Toplu sınıfların birebir eğitime oranla daha az verimli olduğunu söylemek mümkün.Verimin azalmasıyla paralel, uğraşa verilen ilginin azalması çok büyük bir olasılık. Yüz yüze veya online eğitimle birebir dersin ayrıcalığını burada hissediyoruz. Özel ders veren öğretmeninde güvenilir olmasıyla birlikte ders, uğraş veya ilgi alanı çok daha üzerine yoğunlaşmaya müsait oluyor. 


Her yaşa, bütçeye, ilgi alanına hitap eden Özel ders veren öğretmenler ‘i sizin için derledik:


MATEMATİK ALANINDA ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMEN ÖNERİLERİ


ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMEN: Tangun BOSTANCI 


Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Matematik Öğretmenliği mezunuyum. Şu an Hacettepe Üniversitesinde yüksek lisans eğitimime devam etmekteyim. Lisans üçüncü sınıftan itibaren çeşitli kurumlarda etüt öğretmenliği ve matematik öğretmenliği yaptım.

Kategori Ders Tecrübe Saat Ücreti

Lise Takviye Matematik 2 YIL 125TL

Sınav Hazırlık TYT 2 YIL 150TL

Ortaokul Takviye Matematik 2 YIL 100TL

İlkokul Takviye Matematik 2 YIL 75TL

Lise Takviye Matematik 2 YIL 110TL


ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMEN:Başak ŞİT


Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Matematik-Bilgisayar bölümü son sınıf öğrencisiyim aynı zamanda Anadolu Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri 2. sınıf öğrencisiyim. 4 yıldır özel ders veriyorum dilerseniz referans verebileceğim ailelerim var. Ayrıca bu yıl Fen lisesine yerleşmiş bir öğrencim var.

Kategori Ders Tecrübe Saat Ücreti

İlkokul Takviye Matematik 4 YIL 55TL

Ortaokul Takviye Matematik 4 YIL 55TL

İlkokul Takviye Türkçe 4 YIL 55TL

Ortaokul Takviye Türkçe 4 YIL 55TL


ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMEN:Aycan G.

Daha önce ilköğretim, ortaöğretim ve lise öğrencilerine dersler verdim. Ödevlere yardımcı oldum. Sınava hazırlanan öğrencilere ders çalışma programları hazırladım. Sınav hazırlığında veya eğitim süresi boyunca psikolojik olarak da destek verdim.


Kategori Ders Tecrübe Saat Ücreti

Lise Takviye Analitik Geometri 4 YIL 100TL

Lise Takviye Fizik 4 YIL 100TL

Lise Takviye Kimya 4 YIL 100TL

Lise Takviye Matematik 4 YIL 100TL

Lise Takviye Geometri 4 YIL 100TL

Ortaokul Takviye Fen ve Teknoloji 4 YIL 100TL

Ortaokul Takviye Matematik 4 YIL 100TL

Ortaokul Takviye Sosyal Bilgiler 4 YIL 100TL

Yabancı Dil İngilizce 3 YIL 100TL

İlkokul Takviye Matematik 1 YIL 100TL



TÜRKÇE ALANINDA ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMEN ÖNERİLERİ


ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMEN:Ezgi KARPUZCU


Türkçe ye tamamen hakim ,dil bilgisi konularını öğrencinin anlayabileceği şekilde farklı teknik ve yöntemlerle anlatabilen , öğrenciler sınava hazırlanırken onlara yaşam koçluğu yapabilecek tecrübeli bir Türkçe öğretmeniyim.

Kategori Ders Tecrübe Saat Ücreti

Ortaokul Takviye Türkçe 3 YIL 60TL

Ortaokul Takviye Hayat Bilgisi 3 YIL 50TL

Ortaokul Takviye Tarih 3 YIL 50TL

Sınav Hazırlık LGS 3 YIL 6


ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMEN:Dr.Fatih BUDAK


10 YILDIR MEB BÜNYESİNDE TÜRKÇE ÖĞRETMENİ OLARAK GÖREV YAPIYORUM. ALANIMDA DOKTORA EĞİTİMİMİ DE TAMAMLAMIŞ BULUNMAKTAYIM. UZUN ZAMANDIR ORTAOKUL TÜRKÇE DERSLERİNE DESTEK VE LİSELERE GEÇİŞ SINAVINA HAZIRLIK AMAÇLI ÖZEL DERSLER VERMEKTEYİM. BUNUN YANI SIRA EĞİTİM KOÇLUĞU DENEYİMİM DE BULUNMAKTADIR. DERSLERDE NORMAL MÜFREDATIN YANI SIRA SÖZEL MANTIK, GÖRSEL YORUMLAMA KONULARINA VE YENİ NESİL SORU TARZLARINA YÖNELİK ÇALIŞMALARA YER VEREREK ÖĞRENCİLERİMİZİN OKUMA VE YORUMLAMA BECERİLERİ GELİŞTİRMEYİ HEDEFLİYORUM. UNUTMAYALIM Kİ ÇAĞIMIZDA OKUDUĞUNU ANLAYABİLME BECERİSİ ÇOK DAHA ÖNEM KAZANMIŞTIR.

Kategori Ders Tecrübe Saat Ücreti

Ortaokul Takviye Türkçe 10 YIL 70TL

Sınav Hazırlık LGS 10 YIL 70TL


MÜZİK ALANINDA ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMEN ÖNERİLERİ


ÖZEL DERS VEREN ÖĞRETMEN:Zahide TAŞER


Merhaba İstanbul Teknik Üniversitesi devlet konservatuarı 4. Sınıf öğrencisiyim uzun zamandır özellikle cocuklara piyano ve güzel sanatlara hazırlık dersi veriyorum.Bölümüm İngilizce müzikoloji müzik ile beraber ayrıca ingilizce eğitimi de veriyorum. İngilizce seviyem C2.


Kategori Ders Tecrübe Saat Ücreti

Müzik Solfej 5 YIL 100TL

Sınav Hazırlık Yetenek Sınavı - Müzik 5 YIL 150TL

Müzik Piyano 4 YIL 100TL

Yabancı Dil İngilizce 7 yıl YIL 80TL


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Minimal Yaşam Tarzının İlk Adresi: Fermil Mobil Sistemleri

Aradığınız Her Şeyin Güncel Fiyat Adresi: Bizdekalmasin

Medyum Şikâyet